|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg er vel av de som ikke drikker noe særlig - uten at jeg regner meg som total-avholds. Har drukket min del i ungdomstiden, og nå drikker jeg kanskje et glass vin hvis jeg er i selskap. Og det er jo ikke akkurat noe som skjer hver uke da |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?
Oi, da stiller jeg i faresonen ettersom jeg alltid drikker på fest og i middagsselskaper med venner.
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Ja, det fungerte fint for meg, i alle fall!
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Jo. Ja. Jeg er enig i at den er striks. Og egentlig ga jeg en dårlig forklaring på hva jeg mente også. Kan prøve igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Men når du sier "man alltid må drikke", er jeg langt mer enig med deg.
|
|
|
#7 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drakk på en FAU-fest jeg hadde for noen uker siden.. før det drakk jeg vel ett halvt glass vin på julaften.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?[quote=Billeba;219193]Jeg er vel av de som ikke drikker noe særlig - uten at jeg regner meg som total-avholds. Har drukket min del i ungdomstiden, og nå drikker jeg kanskje et glass vin hvis jeg er i selskap. Og det er jo ikke akkurat noe som skjer hver uke da |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Til tider hjulbeint
|
Her er jeg ikke enig... Når man begynner å finne på unnskyldninger for å drikke, eller unnskylder at man drikker og må forklare det for tilstedeværende, da har man ett problem! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ustabil
|
Jeg er vel en av de få som støtter din definisjon av misbruk, men vil legge til at det må være bestemte situasjoner som oppstår med en viss hyppighet. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|