Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tupperware

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-10, 11:40   #1
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tupperware

Takk, det skal jeg gjøre!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 11:47   #2
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Takk, det skal jeg gjøre!

Og skulle du mot formodning ikke trenge alt selv, så legg ut en salgstråd, så er det fort gjort å bli kvitt det.

Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 14:42   #3
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da kommer noe av det jeg er usikker på:
Kniv: er dette til skrelling?
Rød skål. Denne er tung.
To skåler med lokk. Lurer på om dette kan være dem man kan steke steik i etc?
Grønn, 3 lag.... Aner ikke hva den skal brukes til
Blå skål med gult lokk. Denne er ikke tung, og den kan nok ikek brukes i ovn. Hva skal den da brukes til?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg PICT1371.jpg (202,2 KB, 21 visninger)
Filtype: jpg PICT1369.jpg (191,8 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg PICT1368.jpg (187,6 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg PICT1367.jpg (198,0 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg PICT1366.jpg (189,5 KB, 21 visninger)
Gammel 21-04-10, 14:44   #4
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Standard

Disse fikk jeg 4 av, men jeg skjønner ikkehelt poenget, når lokket er i bunnen. Om jeg putter mel i denne, så skjønner jeg ikke hvorfor ikke lokket er på toppen?
I tillegg til dette, så har jeg nok fått minst 25 boller, bokser og skåler, litermål etc. Om ninst like mye kjøkkenutstyr som kniver, rørepinner, eggekutter etc. Ja, jeg har nok vært heldig!!!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg PICT1364.jpg (189,8 KB, 39 visninger)
Gammel 22-04-10, 00:32   #5
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Disse fikk jeg 4 av, men jeg skjønner ikkehelt poenget, når lokket er i bunnen. Om jeg putter mel i denne, så skjønner jeg ikke hvorfor ikke lokket er på toppen?
I tillegg til dette, så har jeg nok fått minst 25 boller, bokser og skåler, litermål etc. Om ninst like mye kjøkkenutstyr som kniver, rørepinner, eggekutter etc. Ja, jeg har nok vært heldig!!!!

WOW, du har jammen meg fått mye flott! Her er det Tupperware til mange, mange tusen kroner. Bare for å ta et eksempel; UltraPlus formene (de to gråblå med lokk) koster fra 700 til 1300 kr nå. De er så vidt meg bekjent uforandret. Det er bare andre farger nå. Det er kjempegode former som du kan både bake, steke og fryse i. De tåler temperatur fra - 25 til + 230 grader. De skal ikke i mikro. De trenger ikke smøres. Bare skyll de i kaldt vann før du fyller i maten.

De to andre fatene med lokk er vel Iso Duo. Dette er serveringsfat som isolerer og som dermed holder maten varm (eller kald). Disse koster også 3-400 kr nye.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 11:52   #6
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Standard

Tusen takk for hjelpen da alle sammen! Ja, jeg skjønner jeg har vært heldig her, dette er som sagt bare en liten brøkdel av alt jeg har fått. Nå er det bare å finne et sted for å plasere det også. Utfordring i seg selv!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.