Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg lurer på om jeg vil farge håret i en rødblond farge

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 22:36   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg lurer på om jeg vil farge håret i en rødblond farge

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

En venninne av meg er strawberry blond naturlig og det er knallfint! Go for it. Du kan jo ta med bilde av deg fra da du hadde den naturlige fargen og så prøver de å få den så lik som mulig, så du kanskje slipper å farge etterveksten? Evt. at du bare tar noen strawberry-fargede striper og lar håret vokse ut og fortsetter med stripingen til alt håret er som din naturlig farge.

Det der med striping var igrunnen litt lurt ja kanskje. Bilder er det heller vanskelig med. Da jeg var yngre så farget jeg håret en brunrød farge, og så stripet jeg det, og de senere år har jeg helfarget det. Kan ikke huske når jeg hadde hele hodet min egen farge. De får bare titte veldig godt i hodebunnen min .
Jeg er inne på medlemsalong II med bilde, og der ser jeg igrunnen litt rødblond ut. Kanskje det er lyset.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.