Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Endrede medievaner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-10, 10:29   #9
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Endrede medievaner?

Men eg er faktisk litt bekymra for kvaliteten eg da. Eg er så lei av at media (TV altså), stadig vekk spør mannen i gata kva han syns om ditten og datten. Det interesserer meg fint lite kva Trond Olsen meiner om likelønn, eller bompenger, eller forsøpling. Eg vil mykje heller høyre kva ein ekspert seier. Eg får nesten inntrykk av at ekspertane si tid er forbi, og det er synd. Eg likar folkeopplysning. Eg likte gammeldags, traurig TV

Og bloggane er jo stort sett menigmann. Der finst mange ekspertar som bloggar altså, for all del, men stort sett er det eit problem at nettet ikkje er kvalitetssikra. Det skal det heller ikkje vere - eg er for eit fritt og "anarkistisk" internet. Det som trengs da er at FOLK er kildekritiske. Der trur eg kanskje at vi har ein lang veg å gå.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.