Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken bunad har du?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-10, 15:13   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bunad har du?

Ikke vil ha bunad? Gale, gale menneske. Her sitter jeg og har drømt om bunad hele livet og sannsynligvis ikke vil få en før jeg er for gammel til å gidde, og så sitter folk og sier at de får dem kastet etter seg. Urettferdig!

Fader rett før jeg kjøper en festdrakt på Sparkjøp bare for å få "følelsen", men da er jeg vel harry, ifølge mange. Grr.

Gammel 29-04-10, 15:17   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Hvis det er noe trøst så ser jeg knapt forskjell på SparKjøp-drakt og ekte bunad, så jeg hadde ikke engang fått med meg at du var harry.

Gammel 29-04-10, 15:18   #3
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fader rett før jeg kjøper en festdrakt på Sparkjøp bare for å få "følelsen", men da er jeg vel harry, ifølge mange. Grr.

jeg titta på dem selv, før jeg fikk min..
Og jeg syns de faktisk er fine

Gammel 29-04-10, 15:19   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

..og jeg har tenkt å designe en egen Vålerenga-drakt. Altså bunads-drakt, ikke foballdrakt, med VIF-logoer som bord nederst på det kongeblå skjørtet, og rødt liv med borderte hestehov på. Og med knestrømper til, så klart.

Jeg tror den blir vakker!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.