|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mye bruker dere på mat i måneden?Jeg tror vi levde en god stund på 4-5000 i måneden med 3 voksne og 2 barn, og det gikk greit det, så 2800 på 2 pers må da være helt overkommelig. Det var i en periode der det rant mer penger ut enn inn, så vi var fornuftige og forsiktige, og førte regnskap. Nå er det litt mer som det faller seg. Men vi spiste ordentlig og skikkelig mat, altså. Alt fra grunnen, rikelig med frukt og grønt. Men lite snasent pålegg, lite indrefilet, så godt som ikke snacks og godis og kjeks og "ekstra".
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Sv: Hvor mye bruker dere på mat i måneden?
Nei, det må jeg si meg sterkt uenig i altså. Når man først har vent seg til parmaskinke er det vanskelig å skulle begynne med billig salami altså, og det er ganske urimelig å kreve av noen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Oh yes. I alle fall om han kun hadde sett på utgiftene og ikke på inntektene. Men det går mye pæng i mat og utespising. Heldigvis er sånn billig er vi bor. Det kommer til å bli en nedtur av dimensjoner å flytte hjem til norske priser. :angst:
Livet er for kort til å drikke dårlig vin.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på mat i måneden?Vi er 2 voksne og 4 barn, og bruker nok rundt 7- 8000 på husholdningsartikler per måned. Dette beløpet skal ned. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Er frisk!
|
Fiskekaker/fiskepudding/laksekoteletter/torsk/kjøttpølser/kjøttkaker/steik/kyllingfilet/koteletter med poteter, gulrøtter og broccoli. Kjøper på Rema og spiser mest grønnsaker.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|