Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fast eiendom vs. flyktige verdier

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 21:28   #38
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fast eiendom vs. flyktige verdier

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver Nenne og jeg tror kanskje det for min del i alle fall har å gjøre med at jeg ikke har noen følelser som legges i et barnevognkjøp. For noen virker det som om barnevognkjøp gir en veldig sterk følelsesmessig opplevelse, ja nesten lykkerus kan det virke. For meg er slikt helt uforståelig, men jeg har registrert et engasjement og en iver i forhold til barnevogner som sikkert gir mye tilbake til den som kjøper den. Det samme ser jeg i forhold til sko og klær. Det virker som om noen virkelig kjenner lykke eller hva man skal kalle det ut i fra å kjøpe sko og klær. Kanskje det kan sammenlignes med den gleden jeg kjenner ved å ta et glass vin og spise et godt måltid? Jeg vet ikke, men jeg senser i alle fall at det ligger noen følelser hos enkelte når det gjelder klær, barnevogner og sko som jeg ikke evner å sette meg inn i.

Jeg registrerer også at en del har sterke følelser for bil. Jeg får stadig vekk påpekt hvor stygg bilen min er fra en av sekretærene på jobb. For ham er bil noe av det som gir livet mening. Det er det ikke for meg.

Godt poeng! Det med barnevogner er helt uforståelig for meg også. Klær og sko, derimot - til et visst punkt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.