|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: En pussig teori om bileiere - noe i den?
Ikke alle er slik, selvsagt. Men de gangene det er fartssynding på gang, er det 90 % sannsynlighet for at det er et av disse to bilmerkene gjøken sitter i.
|
|
|
#2 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: En pussig teori om bileiere - noe i den?Det jeg syns er rart er at jeg opplever akkurat det samme som Safran, men alle jeg kjenner som kjører Audi er flinke og fine sjåfører.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En pussig teori om bileiere - noe i den?Når det kommer til van's har jeg ikke tenkt mange på dette. Må studere fenomenet i løpet av sommeren. :sommerplan:
Det opplever jeg også. Men jeg opplever at de i Audi er verre enn de i BMW (kjører BMW selv og det er alltid Audier som kommer opp på siden
|
|
|
#5 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe. Vi kjører for tiden begge deler, men jeg synes iallefall at dette utsagnet har en god del sannhet i seg ja. Sleng på nykommeren Menn i Stor Volvo så har du hele griskjørergjengen
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Dette med Audi og idiotgrisekjøring har vært tema her i huset mange ganger. Eller dvs i bilen når vi er på litt lengre turer. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|