Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fryseposer til morsmelk - alternativ?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-07, 01:16   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fryseposer til morsmelk - alternativ?

Jeg pleide å bruke isterningsposer i sin tid. Fylte på etterhvert, og det var veldig greit å presse ut og tine når man trengte det. Lett å beregne hvor mye man tok ut også, for hver terning var jo like stor (15 eller 20 mg, husker ikke helt). Eller jeg håndpumpet rett i en vanlig brødpose på rull. Til eget bruk funket det helt fint iallfall.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 01:47   #2
tutta
Passiv

Tommel opp

Jeg pumpet MYE!! Hadde veeeeeeldig mye melk og studerte i tillegg. Jeg brukte boksene fra avent,10 stk i en pakke med lokk.Sto på pakken at boksene kun skulle brukes 4 ganger hver,men det var bare tull! Brukte kun den ene pakken i 11mnd og boksene ble brukt MYE!

Kan anbefale disse boksene på det varmeste!! Jeg elektrisk dobbelt pumpe fra Medela

Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 01:06   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Jeg pumpet MYE!! Hadde veeeeeeldig mye melk og studerte i tillegg. Jeg brukte boksene fra avent,10 stk i en pakke med lokk.Sto på pakken at boksene kun skulle brukes 4 ganger hver,men det var bare tull! Brukte kun den ene pakken i 11mnd og boksene ble brukt MYE!

Kan anbefale disse boksene på det varmeste!! Jeg elektrisk dobbelt pumpe fra Medela

Jeg bruker også disse boksene og signerer anbefalingen.

De heter Avent VIA og en av fordelene med dem er at de kan brukes sammen med Avent-flaskene, slik at man bare setter flaskesmokken på boksen og gir melken direkte fra boksen. Man kan også skru boksene på Avent-pumpen og pumpe direkte i boksen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:43   #4
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg pleide å bruke isterningsposer i sin tid. Fylte på etterhvert, og det var veldig greit å presse ut og tine når man trengte det. Lett å beregne hvor mye man tok ut også, for hver terning var jo like stor (15 eller 20 mg, husker ikke helt).

Gammel 08-02-07, 22:24   #5
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg pleide å bruke isterningsposer i sin tid. Fylte på etterhvert, og det var veldig greit å presse ut og tine når man trengte det. Lett å beregne hvor mye man tok ut også, for hver terning var jo like stor (15 eller 20 mg, husker ikke helt).

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.