Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når drar dere på McDonalds/BurgerKing

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-10, 14:54   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing

Ja, men ikke McFlurry. :blæh: Jeg liker den der softisen. Men jeg har aldri plass til det etter maten, så det blir som regel is når jeg stikker innom en sommerdag og ikke skal ha noe annet.

Gammel 07-05-10, 14:57   #42
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg får bestemme, så går jeg aldri dit. Ikke fordi jeg er panisk motstander av junkfood av helsemessige grunner - jeg setter bare ikke videre pris på burger (og særlig ikke de kjipe burgerbrødene), synes ikke salatene de har er noe særlig, og synes hele junkfoodlukten er ukoselig. Mannen er mer velvillig innstilt enn jeg, og Poden synes det er veldig stas. Vi har lagt oss til en vane med å ta med Poden på Burger King etter skolen og spise før svømmekurset hans på fredager. (Det er siste gang i dag; det nye kurset han begynner på går så tidlig på ettermiddagen at jeg har bestemt at vi ikke tar oss tid til burgerbesøk først.)

Gammel 07-05-10, 14:58   #43
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

McDonalds finnes ikke i Nord-Norge.
Sist jeg var på Burger King var i München sommeren 2008. Rask mat i en fei mens man var på farten. Vi har Blå Rock her i byen, ingen grunn til å gå på Burger King da

Gammel 07-05-10, 14:59   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Blondie. Det er "sånn mat". Isets eksempel nevner jo bare noe med megde, ikke innhold. Det eneste som går an å spise på Mc Donalds er Sundaes og Mc Flurry. Resten av maten smaker skikkelig vondt, rett og slett. Og da mener jeg både burgere, fries og salater. Til og med drikken, men det er ikke spesielt for McDonalds, men alle steder med dispenserdrikke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 15:00   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Vi har Blå Rock her i byen, ingen grunn til å gå på Burger King da

Vel. Det er egentlig ingenting som er likt. Verken pris, servicenivå, hvor raskt man får maten eller smak.

Gode burgersjapper har vi mange av, men det er til et helt annet bruk.

Gammel 07-05-10, 15:00   #46
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er ikke bare "sånn mat", Blondie. (Synes jeg, da. Uten at jeg vet hva "sånn mat" egentlig er. ) Hør på Iset:

Jeg vet at det er mange alternativer og jeg mente ikke sånn mat som generalisering og dissing av dårlige vaner. Jeg kunne vel like gjerne sagt at jeg ikke liker den kjappe måten de lager maten på, for alt smaker høgg - synes jeg. Ungene elsker det, mannen likeså. For meg er det mer straff enn premie å reise dit.

Gammel 07-05-10, 15:02   #47
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svært sjelden, jeg tror bare jeg har vært og spist på McD. en gang sammen med sønnen, og da på vei til hytta. I tillegg har mann og sønn vært der ett par ganger i forbindelse med kinotur + ett par bursdager.

For meg handler det ikke om at jeg ikke liker maten eller finner den forkastelig, men jeg synes det er så lite hyggelig å spise der.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 15:03   #48
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi spiser der når vi skal ha mat raskt og ingen har lyst til å lage. Ungene blir alltid glade, så det er ekstra bonus.

Jeg synes maten der er helt ok, det er ikke alt vi spiser hjemme som er gourmet heller.

Gammel 07-05-10, 15:04   #49
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vel. Det er egentlig ingenting som er likt. Verken pris, servicenivå, hvor raskt man får maten eller smak.

Gode burgersjapper har vi mange av, men det er til et helt annet bruk.

Jeg har det aldri så travelt at jeg ikke har tid til å vente noen minutter ekstra på god mat. Og skal man først bruke penger på usunn burger og tilbehør, foretrekker jeg å gå et sted maten smaker bra. Jeg velger ikke bort hurtigmaten generelt, jeg velger bare bort de kjipe kjedene når det finnes bedre alternativer som ikke koster så alt for mye mer.

Gammel 07-05-10, 15:04   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spurte ikke egentlig hvor ofte dere spiste på kjappe fast food-steder, bare knyttet til hvilke anledninger.

Og så skulle jeg gjerne visst hvor langt dere var villige til å kjøre, men det er vel kanskje for mye forlangt å få vite?

Gammel 07-05-10, 15:05   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dispenserbrus smaker høgg ja, det er grusomt. Og alle burgerne på Maccern smaker stort sett likt, samme hvilke det er. Burgerbrødet kan se forskjellig ut, men det smaker det samme uansett. Så det er ikke vits i å løpe gledeshylende til McDonalds når en ny burger kommer på menyen, har man smakt en burger der har man smakt alle.

Gammel 07-05-10, 15:06   #52
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke vært villig til å kjøre langt for å gå på McD eller BK, nei. Hvis det ikke er et slikt sted i umiddelbar nærhet av der vi befinner oss, så velger vi noe annet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 15:06   #53
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke McD/BK her i bygda, så vi må naturligvis langt. Jeg får legge til at vi ikke kjører et par mil ene og alene for å spise på McD/BK - det blir som regel en rørende shoppingkombo.

Gammel 07-05-10, 15:07   #54
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gidder ikke kjøre langt, max ti minutter. Egentlig hadde jeg ikke giddet kjøre ti minutter heller, man blir bortskjemt av å bo sentralt. Bli det lenger kan jeg heller kjøre på butikken og kjøpe en frossenpizza.

Gammel 07-05-10, 15:08   #55
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når ting tar lenger tid enn beregnet, alternativene er for dyre og vi vil unngå at ungene fyker i tottene på hverandre fordi de er grinete. Men jeg foretrekker å ikke spise der.

For min del: Når de har Whopper Nacho-kampanje. Jeg er ikke så fryktelig glad i den andre maten, men Whopper Nacho er jeg svak for. Selv så mange kalorier det går med på en sånn utskeielse.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 15:08   #56
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Vi drar gjerne på McDonalds eller Burger King i forbindelse kinoturer med ungene, eller på en ekstra travel ettermiddag hvor vi ikke rekker å lage middag selv. Ungene liker det veldig godt, og vi kan bruke det som belønning noen ganger.

Gammel 07-05-10, 15:09   #57
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Når vi er på steder hvor valget står mellom det eller at guttungen ikke kan få noe særlig mat fordi alt annet inneholder melk.

Synes det er veldig vanskelig å gå ut og spise rimelig mat uten at det skal være melk idet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 15:10   #58
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og så skulle jeg gjerne visst hvor langt dere var villige til å kjøre, men det er vel kanskje for mye forlangt å få vite?

Glittermannen benytter seg kun av McDonalds om det er i umiddelbar nærhet av der vi allerede er, og det ikke finnes bedre alternativer i nærheten, det er aldri et sted vi bestemmer oss for å dra, og legger ruta dit.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 15:10   #59
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De gangene vi spiser på MacD eller BK det typisk fordi vi er på reisefot og det ikke finnes noe bedre alternativ. Jeg kunne nok ha brukt det som "krisemat" på dager med ekstremt dårlig tid hvis det ikke var for at barna mine virkelig ikke liker den typen junk. De foretrekker pølser. En sjelden gang spiser vi is der før en kinotur. Vi reiser ikke til noen av stedene, vi spiser der fordi det er (på vei) til stedet som er målet for turen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 15:12   #60
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bor i nærheten av både BK og Mc (5 min å kjøre), men hadde nok ikke dratt langt for å få dette. Jeg likte McD og BK burgere tidligere, men når klarer jeg bare en halv før jeg får litt brekninger. Likevel velger jeg ikke salatene for de liker jeg ihvertfall ikke.

Liker dere fastfood fra gatekjøkken da? Det klarer jeg virkelig ikke. Sånn oransje burgerdressing er noe av der verste jeg vet!

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.