|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Høyre fjerner pappakvotenMens de er i gang så syns jeg godt de kan fjerne bestemmelsene om at foreldre er like vitige ellers i lovverket. La mor bestemme over barna fra vugge til konfirmasjon og pålegg alle menn å tjene så mye som kona syns det er behov for. |
|
|
|
#2 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Høyre fjerner pappakvoten
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Jeg tror kanskje Erna får skylden for noe hun altså ikke har skylden for, all den tid hun stemte med mindretallet i denne saken... Bare sånn for å plassere skylden der den bør plasseres
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Høyre fjerner pappakvotenJeg synes det er fascinerende at Høyre har vedtatt tidsreise tilbake til hvert fall åttitallet, minst, og attpåtil kaller det valgfrihet å fjerne rettigheter som folk stort sett setter veldig pris på og som virkelig har hjulpet menn til å kunne få mer tid med babyen sin.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hear hear! Jeg synes også det er veldig fascinerende at mange kvinner som er imot tvungen deling argumenterer for synet sitt ved å snakke om SIN mammapermisjon, uten å skjønne at sånne utsagn faktisk bare får folk (inkludert meg selv) til å være enda mer sikre på å være FOR tvungen deling.
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Jeg skjønner at du fjaser, men jeg synes dette er unødvendig og lite fruktbart for evt. videre debatt. Å gi familiene valget selv vil ikke si at mor blir enehersker.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|