|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lett rørt
|
Sv: Beste plassering av komfyr?Har hatt begge deler, hadde aldri valgt under benken igjen, om jeg hadde noe valg.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste plassering av komfyr?
SÅ enig! Der vi bodde før var den under, nå er den i høyden og jeg går aldri, aldri tilbake. Det er jo bare stress å måtte bøye seg ned for å hente ut ting, og ikke minst vasking av ovnen, det er også mye enklere i høyden synes jeg. Slipper å ligge på kne og vaske. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i alt det negative folk skriver? Jeg har aldri hatt noen negativ erfaring med å ha den i høyden, tvert imot.
|
|
|
#3 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste plassering av komfyr?
Jeg lurer på om behovsforkjellene våre bunner litt i forskjellen på hvordan vi rengjør ovnen
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Beste plassering av komfyr?Vi har begge deler. Dvs den ene er kombinert mikrobølgeovn/varmluftsovn. Jeg har ikke noen problemer med noen av dem. Den høye er omtrent i benkehøyde, og jeg er ganske lav. Det går fint. Det var veldig praktisk da Hassel var mindre. Nå har vi ikke problemer med ham og stekeovn på samme måte. Han går ikke og tar på varm stekeovnsdør, og han holder seg unna hvis vi ber ham om det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|