Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags vogner bør jeg ha?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-10, 21:33   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags vogner bør jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg er i allefall veldig fornøyd med Titanium Breeze'en vår Men dersom butikken vi handlet hos hadde hatt Peg Perego Pliko kan det godt hende vi hadde kjøpt en slik, har hørt mye fint om dem.

Jeg simpelthen ELSKER Peg Peregoen vår. Den er en hybrid mellom en trille og en vogn. Og den er faktisk så god at den er hovedvogn 1, og bugaboo er hovedvogn 2, når det kommer til antall ganger i bruk.
Den er lett å legge sammen, passer fint inn i yarisen min. Har god plass i handlekurven, ståbrett til fireåringen, lun, genial at man kan åpne bak for lufting, gode hjul.
Etter å ha prøvd denne så var ikke titanium breeze noe aktuell. Bortsett fra om vi måtte ha en superliten trille til korte turer. Da er den sikkert grei.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.