Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai, bare hygge eller mest mas?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Er 17. mai bare hygge eller mest mas?
Åhhh, jeg elsker 17. mai! Bare hygge! 19 11,05%
17. mai er kjempeflott, men en anelse slitsomt også 55 31,98%
17. mai er hyggelig, men også slitsomt 55 31,98%
17. mai er mest slitsomt, men også hyggelig 31 18,02%
17. mai er mest mas 11 6,40%
Dustepoll! 1 0,58%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-10, 00:00   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Svarer før poll jeg.

Før vi fikk Poden brukte jeg å stikke ut i marka på 17. mai. Matpakke, kaffe, bøker og musikk. Veldig stas. Så fikk vi Poden og alt ble litt annerledes. De siste årene har det bare vært stress og mas og tusen avtaler.
men i år hadde vi ikke en eneste avtale. Vi gjorde ting Poden ville, spiste til vi trillet og sang sanger i byen/bilen/hjemme. Og avsluttet feiringen kl 16. Veldig behagelig. Og den første behagelige tradisjonelle 17. maien siden jeg var tidlig i tenårene.

Hvis det kommer en poll vet jeg ikke hva jeg skal stemme. Jeg gruer meg som regel til 17. mai. Det pleier å være mas og stress og forventninger til meg som jeg egentlig ikke vil være med på. Men i år var det altså ok.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.