|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Det er jo vanskelig nå å vite hvor store barn du får.
|
|
|
|
#43 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)
+1 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby)Jenta min er nesten 6mnd og hun bruker 62str dress. Men det er ikke typisk i Norge, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Epikur
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby)Bytt i større størrelse. 80, eller 86 så har du dress til hun begynner i barnehagen til høsten. De er ganske store i størrelsen, så for mine snupper har det holdt med 80 til de var nesten to år.
|
|
|
#46 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby)Reima har veldig store størrelser. Gutter er generelt lengre enn jenter, så at mange gutter her i svarene vokser fort ut av 62 blir muligens feil for deg. Mine jenter holdt seg på størrelse 62 og 68 ganske lenge og de er helt gjennomsnitt i størrelse. Du kan jo måle dressen i forhold til andre ting i størrelsen du tror ho trenger til høsten. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby)sier som alle ande, bytt til 80. Jeg hadde 2 dresser i 80 fra han var 5 mnd, og han passer de enda(såvidt) og han er 14 mnd nå. Det var ull og fleece dresser, som er brukt i bil og vogn.
|
|
|
#48 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby)
|
|
|
#49 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby)Ville byttet den i større, ja. Dette er jo ikke en Reimatec-dress som er for barnehagebruk, mener jeg, men en vinddress for lett sandkasselek etterhvert. Har du intensjoner om å bære babyen litt er den jo super! For bruk til høsten holder vel 74 i massevis. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|