|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavedilemma
Det som blir trist da er når det står 2-3 stk uten gave, det er hjerteskjærende, ungene blir rett og slett ulykkelige. Da er det bedre med en gave fra alle, så får heller de som blir bedt hjem på annen bursdag ha med gave der. Det er hvertfall det vi har opplevd.
![]() |
#3 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
representert
Skjønner det, og det er jo veldig hyggelig for din unge å få gitt en gave, men det er fryktelig for de ungene som ikke får med seg gave hjemmefra, det skjer! Eller sånn som det er hos oss, det har skjedd, og kommer ikke til å skje igjen!!
![]() |
#5 |
Tilpasser tittel
|
Men ikke om alle har med gave i første omgang. Bursdager skal i min bok alltid feires med en gave, er man i tvil så er man egentlig ikke i tvil. Man gir gave.
![]() |
#6 |
representert
De gangene barnehagen har vært med på sånne opplegg tidligere, så har det hver gang stått noen barn der som ikke har med gave, Vi skjønte kjapt at vi ikke ville ha det sånn, så da er det barnehagen som kjøper gave fra alle barna.
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
Så da tenker du at alle bursdager i barnehagen burde blitt feiret med gave? Hvis bursdagsfeiringer og gave henger sammen mener jeg. Dette kræsjer veldig med gratisprinsippet som ligger til grunn for barnehage- og skole, og jeg synes det er rart at barnehager tillater gaver i barnehagetiden. Veldig rart. I min bok er bursdagsfeiring i barnehagetiden og privat bursdagfeiring på firtiden to forskjellige ting.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|