|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ved evt. streik i bhg.
Å være i streik er da ingen sykdom? Sykdom er jo liksom forutsetningen for å kunne krysse i den boksen....
![]() |
#2 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere har nok så rett så rett i det. Men uansett så spør jeg bare hva andre har gjort/gjør om det viser seg å bli streik. Det er det som er poenget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skjønte at du lurte på det, men ble bare forundret over at du tenkte at å bruke _egenmelding_ var et kjekt alternativ.
![]() |
#4 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg skrev det i første innlegget så var det ikke at jeg tenkte det var et kjekt alternativ, det var bare en del av forslagene til hva folk der ute i den store verden ville gjort. Men jeg tenkte helt ærlig ikke over at det ikke er riktig å bruke sykedager på noe sett og vis om det er streik, men jeg kan gjette at det nok ikke er helt uvanlig. Gir meg uansett på den jeg, lagde ikke tråden for å diskutere rett og galt, selv om jeg ser at det kan bli en naturlig utvikling når jeg skrev det som jeg gjorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|