|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hagens kronikk i AftenpostenHmm, jeg kjenner at jeg er ganske enig med Smilefjes og Billa her jeg. Jeg synes ikke at en kronikk i Aftenposten var det aller smarteste Hagen kunne prestert i denne saken, men samtidig kanskje ikke at det var det minst smarte som er blitt prestert heller.
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hagens kronikk i Aftenposten
Jeg tror det kan være ganske voldsomt for et barn å oppleve at den ugreie konflikten med faren er på forsidene i alle landets aviser, og befolkningens store snakkis. Hvor man synes og mener og tar parti, akkurat som det vi gjør her. Barna og deres mor har vært lite eksponert i media tidligere. Jeg kjenner nå iallefall ikke til datteren som nå står fram med navn og bilde. Jeg tror også en offentlig skittentøyvask av dimensjoner kan vanskeliggjøre muligheten for barna til å få kontakt med faren sin igjen. (Det kan være en bra ting, og det kan være en dum ting. Det kan vi vel egentlig ikke mene så mye om.)
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hagens kronikk i Aftenposten
Eller kanskje de føler at det er greit at det kommer ut hvordan de har det, om de tidligere har følt at det har blitt feil framstilt?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|