Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Flere som har kjøkkenhage?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-07, 13:30   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som har kjøkkenhage ?

Jeg vet ikke helt hva en kjøkkenhage er. Betyr det bare en hage hvor det gror frukt og grønt? I så fall har jeg det. Jeg har for tiden epletre, plommetre og en (bittebitte)liten jordbæråker. Jeg har også hatt ripsbusk, som jeg fjernet i fjor. I år har jeg tenkt å plante nok et frukttre. Men har ikke bestemt meg for hvilket. Pære kanskje?

Ellers har jeg pleid å ha basilikum, og har også prøvd meg på paprika (mislykket), avokadotre (kom ikke akkurat avokadoer på det), sitron og appelsin (begge døde da frosten kom) og oliventre (kom ingen oliven der heller). Mamma er mitt store forbilde på disse tingene. Hun har noen vanvittige drueranker, får squashen til å bli på størrelse med lårene mine, hun dyrker de søteste tomater og har all verdens urter. Det er en fryd å lage mat hos henne, i og med at alt er hjemmedyrket. DET hadde vært noe å ha selv ja.

Susse, hva mener du med at tomatene får akvarievann?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.