|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvike kanaler har dere? | |||
| Har ikke TV |
|
2 | 1,13% |
| Bare NRK-kanaler |
|
6 | 3,39% |
| Noen flere (type basispakke) |
|
55 | 31,07% |
| Mange kanaler |
|
114 | 64,41% |
| Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har dere bare NRK?Jeg syns ikke cartoon er så ille som alle skal ha det til. Merkelig nok syns ingen de samme seriene er søppel når NRK har kjøpt dem. Jeg syns Playhouse er forferdelig, selv om det selvfølgelig er snilt. Cartoon sender utmerkede serier som Chowder og Flapjack av skaperne til Spongebob (som de også sendte en periode), samt Class of 3000, som er en serie av André 3000 fra bandet Outcast. Scooby-doo er jo en klassiker.
|
|
|
#2 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere bare NRK?
ScoobyDoo, Ben10 og Batman ser mine på på Cartoon.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Chowder er både bra og kult syns jeg. Det er greit nok å ikke like det, det er jo temmelig absurd humor, men at den innehar visse kvaliteter er det ikke vanskelig å se. Den har for øvrig blitt nominert til både Emmy og Annie Awards, så jeg er tydeligvis ikke alene om det heller. Glitterbarnet ser også Ben 10 og Batman, og førstnevnte er hvertfall crap. Batman har sine øyeblikk.
Sist redigert av Tallulah : 22-05-10 kl 09:01. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er all reklamen jeg synes er søppel, og siden det er reklame HELE tiden omtrent (i tillegg til at de ofte sender vel mye bråkete "gutteserier" med 99 % slåssing, samt repriser hele tiden) er jeg skeptisk til hele kanalen og er glad vi ikke har den lenger, egentlig. Jeg tråler heller tvguiden og setter på opptak det ungene liker av serier.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Morgenen starter gjerne med Cartoon Network. Byggmester Bob, Thomas-toget, Postman Pat, Fifi - absolutt ikke søppel, og alle sendes på nevnt kanal.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|