Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å være på stranda?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-10, 10:52   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å være på stranda?

Jeg må innrømme at jeg liker norske strender bedre enn sydenstrender, sånn generelt. Norske strender er mye mindre og mer oversiktelige, også er det litt kjøligere enn i syden. Men gi meg en litt mindre sydenstrand med mange trær som gir skygge, så er jeg happy!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 10:58   #2
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Under visse forutsettninger liker jeg strandliv.
Det må være ferskvann! Det må være litt vind så all myggen er et annet sted.
Det må ikke være for varmt. Det må være vår private strand, så vi får være i fred.
Nevnte jeg at vi har denne stranden, på sætra vår

Å ja! den stranda har jeg vokst opp med også! (evt en som ligner) Finnes ikke bedre.

Jeg liker ikke stranda. Det er for varmt. Det er for kjedelig. Det er for mye folk. Det er for mye pes å komme dit.

Her i området er det bare dårlige strender og i tillegg er de nesten håpløst å komme seg dit pga alle andre som også skal dit på samme dag.... Grøss!

Hvis jeg kunne rusle til stranda, sitte i skyggen med en god bok og noe kaldt og drikke, og ta en dukkert i reint og passe varmt vann når det passet - så skulle jeg nok holdt ut bedre.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 21:51   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg må innrømme at jeg liker norske strender bedre enn sydenstrender, sånn generelt.

Det gjør egentlig jeg også. Såfremt det er varmt nok da. Jeg liker lukten av norsk sjø, og synes det er gøy å finne kråkeboller, sjøstjerner og alt sånt. (Ja, Milfrid, jeg ligger fort på magen og fanger creatures selv om jeg er uten barn. ) Og så liker jeg kombinasjonen av sand og gress, slik at det går an å slippe unna sandpeset innimellom. Men samtidig synes jeg det er deiligere å bade i Middelhavet eller hva det nå skulle være, fordi det er så mye varmere.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 21:58   #4
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De beste dagene i året er når jeg kan ta med meg ungene på stranda "vår" og nyte dagen. Det er ei lita og oversiktlig strand der vi damene setter oss ned med hver vår solstol, og ungene får med seg bøtte og spade ned til sanda. De er opptatt flere timer med borger og slott.
Har alltid med mat, drikke og snacks. Og dopapir.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.