|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg må innrømme at jeg liker norske strender bedre enn sydenstrender, sånn generelt. Norske strender er mye mindre og mer oversiktelige, også er det litt kjøligere enn i syden. Men gi meg en litt mindre sydenstrand med mange trær som gir skygge, så er jeg happy!
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?
Å ja! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Liker du å være på stranda?
Det gjør egentlig jeg også. Såfremt det er varmt nok da. Jeg liker lukten av norsk sjø, og synes det er gøy å finne kråkeboller, sjøstjerner og alt sånt. (Ja, Milfrid, jeg ligger fort på magen og fanger creatures selv om jeg er uten barn. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Liker du å være på stranda?De beste dagene i året er når jeg kan ta med meg ungene på stranda "vår" og nyte dagen. Det er ei lita og oversiktlig strand der vi damene setter oss ned med hver vår solstol, og ungene får med seg bøtte og spade ned til sanda. De er opptatt flere timer med borger og slott.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|