|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Liker alle solbrun hud?
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Liker alle solbrun hud?Jeg er blond og relativt blek og bor er sted med masse sol. Jeg smører meg med høy solfaktor (et sted mellom 45 og 70 alt etter når på året) i ansiktet og 50 på kroppen. Jeg tenker som så at litt gyllen farge er fint (på meg), men at det ikke er verd å bli rynkete og risikere hudkreft for å bli brun.
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Liker alle solbrun hud?Jeg er naturlig blek, og har stort sett trivdes med det det meste av livet (bortsett fra den gangen jeg ble sendt på legevakta med annengrads solforbrenninger, da, men det er jo en annen sak). Det var en liten periode på ungdomsskolen at jeg prøvde å "sole" meg av og til (med faktor 25, mind you), og det eneste det førte med seg var at jeg fungerte som et ypperlig trøste-middel for skuffede solturist-venninner etter endt ferie. Bare å sammenligne med Kanina, liksom. Nå om dagen bruker jeg svakt selvbrunende bodylotion for å bli litt mindre blåhvit på leggene. Som aC har jeg også en del blåmerker på beina, og kombinert med at huden ser gjennomsiktig ut, synes jeg det er litt finere med et litt mer gyllent preg. Men jeg kommer aldri til å bli brun av den grunn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|