|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Det vesentlige er vel hvordan du har tenkt å bruke den. Hvordan passer det din stil og ditt behov best?
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?
He he.. ja, selvfølgelig. Dette er jo en vindtett/vanntett skalljakke som jeg håper å kunne bruke ute på turer osv.. men så ser jeg at mange bruker en hele tiden og da har jeg også lyst... sukk. lider av besluttningsvegring tror jeg.
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Hvis det er en sånn innsvinget sportsjakke, så er det vel sånn at mindre størrelse og plass til lite under ser litt "smekrere" ut, men hadde jeg kjøpt en såpass dyr jakke til fritidsbruk så hadde jeg nok latt funksjon komme først, og valgt den så stor at jeg hadde plass til skikkelig ullgenser. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Jeg ser liten vits i å kjøpe en slik helårsjakke hvis man ikke får plass til et isolerende lag under.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|