|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Kanskje litt det at man kan se konturene av kjønnsorganene igjennom badebuksa? Jeg syntes i alle fall det ser litt eksponerende ut.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Det er bad. Og lite mandig.
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Uff....naboen min bruker speedo som shorts og han ser ikke ut sånn som han på det øverste bildet |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Audacious
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!
Etter å ha tilbrakt mange timer i svømmehall de siste åra, så må jeg si at det gjelder jo også de moderne badeshortsene! Det er mange som ikke bruker "løse" badeshorts men denne typen - og dessuten også en modell som er mye lavere i livet, sånn at man får litt rørleggersprekk bak dersom man bøyer seg ned for å stupe.
![]() |
#5 |
Pauset
|
Jeg har overhodet ikke antydet at jeg syntes de nyere badebuksene er noe finere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
frakoblet
|
Enig her, ja.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|