Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Verste boligannonse ever, eller?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-10, 21:39   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)

Opprinnelig lagt inn av Teoretica, her.

Synes dette var litt trist jeg. Må jo ligge en trist skjebne bak noe sånt.

Det er sjeldent at barnefamilier har det sånn, men hos eldre mennesker er det ikke så sjeldent faktisk, det vet alle som har jobber som gjør at man må inn i boligen til folk. Jeg innbiller meg at de har vennet seg gradvis til å ha det rotete og så blir det litt verre for hvert år.

Gammel 17-06-10, 21:48   #2
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mitt inntrykk er at det også er mange studenter som har det så rotete. De er på skolen, med venner, på lesesalen, på trening og vier veldig lite tid til renhold på egen hybel. Og kjenner ungdommer som har det minst like ille som det der. At folk roter er en ting. Men at en megler vil legge ut slike bilder... Det hadde jeg bare ikke gjort. Da hadde jeg før leid inn noen til å rydde. Begriper heller ikke at selger vil det. Han/hun burde bedt leietaker flytte først og så selge. Se for deg at det skal komme masse mennesker på visning i et slik hjem da. Jeg ville for å være ærlig gitt blanke f i å rydde hvis boligen jeg bodde i ble solgt over hodet på meg.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 23:23   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er sjeldent at barnefamilier har det sånn, men hos eldre mennesker er det ikke så sjeldent faktisk, det vet alle som har jobber som gjør at man må inn i boligen til folk. Jeg innbiller meg at de har vennet seg gradvis til å ha det rotete og så blir det litt verre for hvert år.

Har sett mange verre steder enn det der. Når man jobber i hjemmesykepleien, som jeg gjør, ser man mange skjebner. Jeg tror at det ofte er en kombinasjon av fysisk og psykisk sykdom og personlighet som gjør at det kan bli sånn.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.