Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kjøpe bæredings nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 13:13   #9
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpe bæredings nå?

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Den nye BB er ganske lik Manduca, er den ikke?
Alt som er enkelt og ikke kverker skuldre og rygg er av interesse. Tror jeg.

Hun bæres mye nå, og når hun ikke bæres bruker hun mye tid på å henge i buksa mi og hyle.

Jeg har bare sett den nye BB på bilde, jeg tror ikke den er like ergonomisk riktig som andre formsydde som ergo, manduca, etc. Mener å huske at den er bredere enn den gamle BB, men ikke bred nok i sittedelen. Antakelig kan den heller ikke brukes på ryggen, og det er på ryggen du helst ønsker å bære nå.

Jeg foretrekker Mei tai og bruker det mye enda. Formsydde bæreseler er rett og slett ikke godt nok tilpasset små og relativt slanke damer som meg (om det skulle ha noen betydning for deg). Dersom Mei tai ikke er noe alternativ anbefaler jeg en formsydd, gjerne manduca som mange er fornøyd med. Så vidt jeg vet er patapum også helt grei, og en del billigere enn manduca.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.