Sv: Jeg vil også trene
Opprinnelig lagt inn av mkj, her.
Ellers så følger jeg med her. Jeg vil gjerne også bli En som Trener. Foreløpig er jeg En som Tenker på å bli En som Trener.
Jeg er nok også der.
Og jeg er en som plutselig får innfall og må følge dem. Så når jeg i dag plutselig tenkte at jeg vil trene litt, så kommer jeg sikkert til å gjøre det en stund også. Jeg må bare skjønne det selv først.
Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.
Sykling kan da aldri bli kjedelig 
Det går ett ritt fra byen din mot Oslo i helgen, du kan jo slenge deg med der 
Skal jeg kalle deg dust? Ja, jeg gjør det. Dust! 
Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.
Du må melde deg inn på 3t - så kan du trene like i nærheten (de har fin spinnigsal der du bor og det er vel veldig knevennlig tror jeg) - du kan svømme på Rosten eller i pirbadet - og du kan trene med både meg og Albertine. (blir ikke så mye trening da - mest prat, kanskje)
Nja. Jeg liker ikke 3T. Jeg er litt sånn sær og er medlem hos Nautilus istedet. Dårlige treningslokaler, ingen saltimer, men små og rare og tar seg av ungdommen på saupstad. Og svømmmehall. Og koster under 200 kroner i måneden.
Jeg tror nok jeg bare må komme i gang selv, også får jeg se om jeg avanserer til 3T etter hvert. Jeg hadde ikke klart å fæølge det enkleste spinningprogrammet i verden akkurat nå. Jeg har kondis som en... tja... en røyker. Merkelig nok. Og jeg har ikke råd til å kjøpe spesialutstyr for å kunne trene. Jeg har ingen penger, liksom.