|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henter du barna i tide?...og jeg har ikke lyst til å jobbe redusert. På nett synes jeg ofte det er en slags underforstått forventning om at alle skal ønske å jobbe redusert. Eller at en leverer kl 09 og andre henter kl 15 fordi man har fleksitid. Skulle vi gjort det slik hadde vi aldri fått spist middag sammen, for fleksitiden skal jo også jobbet inn igjen.
|
|
|
#2 |
|
Quiet, please
|
Sv: Henter du barna i tide?Gerbera: Det skjønner jeg selvsagt. Som jeg sa i forrige og flere andre innlegg så er jeg klar over at ikke har mulighet. Men du gjorde det da du hadde mulighet, og dere innretter dere helt sikkert på en måte som gjør at ungene har det helt topp nå også.
|
|
|
#3 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Henter du barna i tide?Jeg merker at jo mer foreldre er stresst og har liten tid, jo mer er barna det også. Å bruke flere timer på å stresse ned unger som banker på døra før de åpner er ikke bare bare. Når helgen kommer er det besteforeldre som overtar. Hvorfor vil man ikke bruke mer tid på ungene sine egentlig? Er jobben så utrolig mye viktigere, eller er det at man føler seg bedre når man selv yter 50-60 timers uker overfor arbeidsgiver? Jeg spør og lurer av ren nysgjerrighet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Henter du barna i tide?
Det er selvfølgelig fordi jobben er himla mye kulere enn ungene mine. D'oh. |
|
|