|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Henter du barna i tide?
Men seriøst, er det vanskelig å få foreldre til å sette opp de obligatoriske ukene? Dvs jeg har vel vært i rollen som umulig forelder
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
For de fleste er det ikke vanskelig, dvs noen sliter jo med samme problem som deg at barnehagen må vite tidlig før de har fått ferien sin godkjent. Men det er jo ikke rart at barnehagen må vite tidlig for vi som jobber der har jo krav på å få vite vår ferie innen rimelig tid.... Vi har egentlig pleid å være ganske fleksibel for som regel viser det seg at de fleste får ferie når de har satt seg opp slik at dersom det er noen det skjærer seg for, så går det som oftest greit å bytte på ferien.
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Nåh. Da trenger de litt voksenopplæring både i ferieplanlegging og familieliv tenker jeg.
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Henter du barna i tide?Katta: Det finns noen av de som ikke skjønner hvorfor barna må ha ferie, de er trossalt i barnehagen og ikke på jobb så da trenger de jo ikke ferie. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Også velkjent ja. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Bare sånn for å ha det sagt, det er ikke alle barnehagene som har 1 betalingsfri mnd, det finnes private barnehager som ikke har det og der er det vel heller ikke krav om ferie. Det er heller ikke slik at det er pålagt 3 uker sammenhengende, i den barnehagen jeg har jobbet i er kravet 2 uker sammenhengende.
|
|
|
|
#7 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
(xmannen min var faktisk en av dem som ikke skjønte vitsen med at man måtte sette opp ferie)
|
|
|
|
#9 |
|
maler
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |