Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om å være prinsippfast

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 23:46   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å være prinsippfast

Så da blir det trampoline?

Gammel 27-06-10, 00:02   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kameler smaker ikke så vondt om man svelger dem med god vin, har jeg hørt.

Jeg har hatt hauger av meninger og prinsipper, men har innsett at det er svært lite som varer evig (om en ser bort fra de mer fundamentale tingene her i livet som mishandling av levende vesner og annet). Ut over det har jeg lært at fleksibilietet og evnen til å innse at det ikke er en dødssynd å skifte mening er en fin ting.

Gammel 27-06-10, 00:07   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er prinsipper noe annet enn hvilke hjelpemidler vi omgir oss med.

Det er et prinsipp at mine barn skal få ha medbestemmelse i familien. Det er en mening at de ikke trenger å være den første i klassen som følger alle nye trender.

Jeg vil ikke kalle det en prinsippendring å kjøpe et hjelpemiddel jeg i utgangspunktet mener at vi kan klare oss uten.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 10:51   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Så da blir det trampoline?

Jeg nevnte det for mannen som etter å ha sett på meg uavbrutt med åpen munn i fem minutter lurte på om jeg hadde drukket.

Vi har stor nok hage og ungene simpelthen elsker å hoppe på trampoline, er vi på besøk hos noen med trampoline må vi dra de derfra. Jeg la frem alle de positive sidene ved det, samt de negativen, så får han veie litt for og imot i hode sitt på egenhånd. Sommeren er enda ung!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.