|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Henter du barna i tide?Hehe, jeg er jaggu en av de som det er vanskelig å få til å sette ferie også. What can I do, jeg jobber hele sommeren, og det er ikke så himla lett å få koordinert alle barnevakters og medforelderes planer i april. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henter du barna i tide?
Det er sånn det skal være, vi jobber jo med mennesker, både små og store.
|
|
|
#3 |
|
Quiet, please
|
Veldig enig, jeg skjønner veldig godt at det må være slik for dere, og jeg er helt sikker på at ungene dine har det helt supert. Det inntrykket jeg har av deg, er at du til tross for en litt presset hverdag klarer å slappe av og ha det gøy med ungene. I motsetning til sånne Tårnfrid-familier som jeg snakket om tidligere. Vi har forskjellige hverdager, og de fleste av oss gjør det beste ut av det.
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Men sånn skal det jo være. Det er ikke slik at vi presser foreldre til å si ifra om ferie dersom det er helt umulig, men en liten pekepinn er fint om det går. Jeg går utifra at alt dette du skriver her vet barnehagen og da er det mye lettere å forholde seg til en slik situasjon også.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|