|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grusom Oprah-episodeJa, det er helt ufattelig. Og å tenke seg at mange av disse SS-soldatene hadde egne familier som de gikk hjem og spiste middag sammen med etter en dag i leiren? Det er helt ufattelig.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grusom Oprah-episodeJa, huff den episoden fra Oprah er virkelig en som la seg på minnet. Jeg anbefaler dere alle å lese boken "Night" av Elie Wiesel (Han fikk Nobels fredspris i 1986). Jeg vet ikke om den er å kjøpe på norsk, men jeg kjøpte den på Amazon (Oprah's book Club).
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Grusom Oprah-episodeHerregud. Det hadde jeg aldri taklet å se. Aldri.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Grusom Oprah-episodeJeg har vært så heldig og kjenne to overlevende. Bare en av dem jødisk da. Den andre var Norsk kommunist. Han ga meg og klassen min på vidregående en fantastisk oppsett i økonomien i disse leirene. Den tyske krigsmaskinen var jo finansiert av dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|