Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-10, 00:37   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Jeg kjente jeg ble litt irritert da svigerfar smalt bildøra si inn i vår en gang, slik at det ble en 2 cm hvit ripe "under" selve lakken, men jeg må si det ikke hadde falt meg inn å skulle kreve noen erstatning. Vi har heller ikke utbedret skaden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 00:38   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kjente jeg ble litt irritert da svigerfar smalt bildøra si inn i vår en gang, slik at det ble en 2 cm hvit ripe "under" selve lakken, men jeg må si det ikke hadde falt meg inn å skulle kreve noen erstatning. Vi har heller ikke utbedret skaden.

Jeg synes svigerfaren din burde skamme seg langt ned i undikken!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 00:48   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hadde det betydd noe om denne ripa hadde kommet like før salg og det hadde vært snakk om verditap på flere tusen?

Hadde du da fortalt til svigerfar at dere måtte ut med flere tusen pga. skaden han forårsaket?

Ja, det kan det nok hende jeg hadde. Det irriterte meg veldig i noen dager, og kanskje særlig fordi han liksom blåste litt av det (skjønt han fortalte det uoppfordret, altså). Siden har jeg bare forsøkt å fortrenge det.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 07:25   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det derfor denne tråden var blitt så lang. Jeg er enig med alle som har sagt at det moralske ansvaret til å erstatte er vel så viktig som det man er lovpålagt å erstatte. Om jeg ødelegger noe, så tilbyr jeg meg å erstatte det. Ferdig med det.

Jeg legger igjen lapp om jeg dunker noen, og jeg har også insistert på å oppgi navn og tlfnummer i tilfeller hvor det ikke har vært synlig skade, sånn for sikkerhetsskyld. Jeg ville heller dødd av skam enn å snike meg unna.

Og så er jeg gift md en som har kjærlighetsforhold til bilene sine, og innser derfor at andre også kan ha det.

Faktiske er jeg sånn lagt at jeg ville forfulgt en som bunker bilen uten åmlegge igjen beskjed, men sannsynligvis tilgitt en som la igjen beskjed (vi snakker tiår ikke digre skader). Ærlighet varer lengst.

Dama i HI ville jeg definitivt tatt en stripe eller to. Dustedame!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.