|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tankefull
|
Sv: Henter du barna i tide?Nå har jeg jobbet i barnehage noen år, og det jeg har observert er at det er tre typer foreldre som henter seint/av og til for seint.
|
|
|
#2 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Henter du barna i tide?
Hos oss er det de med de dyreste bilene, og viktigste jobbene som alltid henter for seint, og samtidig ikke har tid til å delta på foreldrekaffe, der barnehagen har innsamling til turer. Ergo de som tjener mest, bidrar minst til ungene i form av penger. De kommer nesten aldri på foreldremøter heller, og snakker i mobilen hele tiden i hentesituasjonen slik at man aldri får snakket noe særlig med dem heller..
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Her oser det fordommer...
|
|
|
#4 |
|
Ustabil
|
Sv: Henter du barna i tide?Det blir så mye synsing om hva andre gjør, hvilke motiver de har, hva slags biler de har, hva de spiser til middag - hvorfor? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, bina! Det oser av fordommer og rare tanker og meninger om folk her.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ojsann... her værer jeg ørlite grann fordommer mot folk som tjener og jobber mye og dertil har råd til fine biler. Ikke bra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|