|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Svømmeopplæring i skolen?
OK, så en familie du ikke liker er representativ for alle barn som ikke kan svømme. Good to know. Presidenten i Norsk Svømmeforbund er for øvrig uenig med deg. Jeg regner med at han vet hva han snakker om.
|
|
|
#2 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men kjære du, setter du aldri ting på spissen?
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Det jeg reagerte på var at du skrev følgende:
Det er en påstand jeg ikke kunne skjønne at du hadde belegg for. Presidenten sier bl.a. at slik det er nå så fører det til et klasseskille, i tillegg til at barn av innvandrere ofte ikke kan svømme. Nå mener ikke jeg at innvandrere generelt sliter altså, men som jeg skrev over: om man ikke kan svømme selv, kanskje har dårlig råd og ikke kommer fra en kultur der svømming i relativt kaldt vann er spesielt vanlig, så er det en høy terskel å komme over.
|
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, den er grei, det er veldig lov å blir engasjert når det gjelder barn og ulykker
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Takk!
Jepp, det er altfor mange generelt som ikke kan svømme. Der er vi helt enige! Og for å bøte på det mener jeg at svømmeopplæringen i skolen må bli bedre, prisene på de offentlige badene må bli lavere, og det må kunne tilbys flere private kurs til både barn og voksne.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|