Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Da er det bekreftet ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 16:12   #1
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Da er det bekreftet ...

...jeg er å anse som "en av de modne"!

Det ble bekreftet da min praksislærer sa: "du er jo en moden kvinne"! Må innrømme at det var noe merkelig å høre.... Du er en moden kvinne! Ja ja....akkurat rundet 36 år, og definitivt i den kategorien, men hvorfor føler jeg meg ikke helt sånn da?

Men ok. Ville modne....moden kvinne. Jepp! Meg det!

Sist redigert av amor : 07-02-07 kl 16:24.
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 16:20   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er det bekreftet....

36 år og fembarnsmor, klart du er en moden kvinne! Hva ellers?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 16:25   #3
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

36 år og fembarnsmor, klart du er en moden kvinne! Hva ellers?

Nei du kan så si....Det er selvfølgelig korrekt, men jeg har aldri tenkt det ordet i bruk om meg selv...merkelig

Gammel 07-02-07, 16:47   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer og velkommen med i gjengen.

Svigermors uttalelse når hun så bildene fra barseltiden på sykehuset: "Ja, der så du ut som en moden mamma". (Det var sagt som et kompliment altså. )

Gammel 07-02-07, 17:51   #5
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Det er godt og høre at det er minst fire barn og noen år til jeg er moden.

Gammel 07-02-07, 18:00   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Det er godt og høre at det er minst fire barn og noen år til jeg er moden.

Jeg har bare 1,5 år igjen, men 2 unger til blir det ikke.

Gammel 07-02-07, 18:00   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som den modne moren du er, tok du det selvsagt som en kompliment.

Gammel 09-02-07, 09:33   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et tegn på at man er moden, er at man tar alt som komplimenter!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:17   #9
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er 40, men føler meg egentlig ikke moden. Muligens overmoden, snart råtten?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:20   #10
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg føler meg heller ikke som moden.

Gammel 09-02-07, 10:46   #11
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sv: Da er det bekreftet ...

Ja, det er litt rart med det.
Når føler man selv at man er moden da?
Jeg liker å tro at man er ung til sinns hele livet

Men du er jo moden i forhold til dine medstudenter
da Amor som knapt har fylt 20 (de fleste)

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:50   #12
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Moden höres positivt ut, men middelaldrende er grusomt. Hilsen 38 og ettbarnsmor.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:26   #13
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal være snørrvalp til jul.

Hva er man mens man ikke er moden da? Umoden

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:30   #14
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Moden höres positivt ut, men middelaldrende er grusomt. Hilsen 38 og ettbarnsmor.

Pft. Jeg fikk høre i forgårs at jeg nå var middelaldrende. MAKAN!

Vi får tenke på vin. Den blir bare bedre og bedre med årene. Vanligvis.

Gammel 09-02-07, 12:50   #15
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Da har jeg noen år til å modne på, kanskje jeg tilogmed føler meg voksen innen den tid ?

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 13:35   #16
Line*
Expired

Standard

Det skjedde ikke meg...

Gammel 09-02-07, 17:35   #17
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Moden.. Det var da også et ord å bruke. Ville nok sagt voksen jeg da.

Gammel 09-02-07, 17:42   #18
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Må tolke det positivt

Jeg føler meg overmoden på livserfaring Det er jo bra på mange vis.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 11:30   #19
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Må tolke det positivt

Jeg føler meg overmoden på livserfaring Det er jo bra på mange vis.

Overmoden på livserfaring...:smaker på det:

Kan man bli det?

Det finnes fryktelig mange måter å leve et liv på. Noen lever det slik og andre slik. Har man da erfaring fra alt? Eller har man kun erfaring fra det livet man selv har levd?
Også spørs det da, hvor rikt/allsidig man lever for å kunne samle erfaringer...

Gammel 11-02-07, 11:34   #20
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Overmoden på livserfaring...:smaker på det:

Kan man bli det?

Det finnes fryktelig mange måter å leve et liv på. Noen lever det slik og andre slik. Har man da erfaring fra alt? Eller har man kun erfaring fra det livet man selv har levd?
Også spørs det da, hvor rikt/allsidig man lever for å kunne samle erfaringer...

Man har selvfølgelig kun erfaring på det livet man selv har levd.

Jeg har opplevd mer enn mange har opplevd gjennom et langt liv. Hadde tøff motgang osv. Uten at jeg skal gå innpå det nå.... Alle disse erfaringene har gjort meg ganske så ydmyk til livet. Samtidig gjør det at jeg elsker livet, og føler at jeg ikke skal klage. Andre som ikke har vært igjennom litt vil nok klaget i forhold til vår livssituasjon de siste 5 årene, men det blir stadig bedre. Selvom det aldri vil bli så bra og godt som mange andre har det. Vi har en historie i sekken som alltid vil være med oss på godt og vondt.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.