|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når fortelle om hvordan man lager barn
Min sönn ble ogsaa til vha. ICSI, men jeg föler absolutt ikke at denne metoden er noe som naturlig hörer med naar jeg forklarer om barnelaging. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Når fortelle om hvordan man lager barnJeg ville ha fortalt en 7-åring om hvordan han ble til om det er IVF eller lignende. De kan jo få den naturlige forklaringen først, deretter IVF i enkel utgave. Det er jo faktisk mye enklere å forklare: man tar ut et egg fra mamman, legger det i en skål (?), slipper noen sædceller sammen med egget, en vinner og egget settes tilbake i livmoren.
|
|
|
#3 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Siden det stort sett er det samme som skjer ved en unnfangelse, frø fra mor møter frø fra far, men transporten kan variere. Jeg kommer til å si at noen gjør det selv og andre får hjelp fra legen til dette. Uten at jeg kommer til å gjøre noe stort nummer ut av det ene eller det andre. Etter det som skrives om reaksjonene fra barna her inne så kan det vel virke som om det å gjøre det hos legen er å foretrekke for dem
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: Når fortelle om hvordan man lager barnMan forteller når de spør akkurat når det bare er mannen som er hjemme
|
|
|
#5 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Vi lager bildebok. :grundig:
|
![]() |