|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerrydding i svigers kjøleromJg skulle finne noe i skuffen til svigermor for et siden eller så. Da fant jeg en pose med TORO tomatsuppe med eldgammel logo som gikk ut i 1974. Det mest imponerende egentlig var at de hadde nyoppusset kjøkken...
|
|
|
#2 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerrydding i svigers kjøleromOg ja, den ligger der enda. For ingenting kastes kan du skjønne.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerrydding i svigers kjølerom
He he... kan jo nesten selges som samleobjekt på QXL!! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerrydding i svigers kjøleromMoren min fikk mus inn i kjelleren i matboden her i vinter og måtte til å rydde der. Hjemmelaget saft og sånn som var nesten 30 år gamle (fra jeg var liten). Jeg sjekket bestandig dato på alt når jeg er der så lenge jeg ikke vet med sikkerhet at det er handlet inn der og da. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|