Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-10, 21:20   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Du får aldri bestilt sete med RyanAir på forhånd. Eneste du kan bestille er Priority boarding. Da går du 2 minutter før resten av røkla inn i flyet, men da må du møte opp i god tid eller så går du glipp av det. En kan like gjerne gå litt tidlig til gaten og sitte der og vente. Det pleier vi å gjøre. Venter kanskje bare 10 minutter ekstra forhold til røkla, men får komme inn nesten først og kan fritt velge seter. Da får stort sett mannen et av de første setene med god benplass. Han på 190cm sitter ikke akkurat noe godt på Ryanair fly om kan må sitte på vanlig plass.

Hvor i flyet er det best benplass, da? Jeg satt bakerst på hjemturen. Der var det definitivt ikke god plass til beina. En annen ting jeg tenkte på var at flysetet må ha vært smalere enn vanlig? Greit at jeg veier ti kilo for mye, men folk kan da ikke være særlig breie før setet blir ubehagelig trangt?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.