Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Se & hør er avslørt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 17:10   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Syntes ikke Kenneth Sivertsen var et "offer" om dette var måten det ble gjort på. Hadde de vært ufine fikk han nå bare gå.
Nå valgte han å ta pengene. Han fikk penger, se og hør fikk bilde. Ser ikke problemet. Han var en voksen mann.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 19:25   #2
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes ikke Kenneth Sivertsen var et "offer" om dette var måten det ble gjort på. Hadde de vært ufine fikk han nå bare gå.
Nå valgte han å ta pengene. Han fikk penger, se og hør fikk bilde. Ser ikke problemet. Han var en voksen mann.

Ja, det er bra å si om en mann som ligger på sykehus etter hjerneblødning, med halve hjernen i fryseboksen.....

Seriøst - alle som sier at de ALDRI ville bruke penger på Se og Hør - er dere like prinsippfaste når dere finner et Se og Hør ligge slengt eller?? Jeg er av de slubbertene som kjøper bladet en gang i mellom. Og jeg har to venninner som "ikke ville tatt i Se og Hør med tang engang". Når de er på besøk og finner et blad - så er de ikke til å snakke til den neste timen..... Bladet blir finlest fra perm til perm Er de liksom så mye bedre enn meg som bruker penger på "skiten"?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 19:38   #3
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

For min del vil jeg si at det er en viss forskjell på å kjøpe bladet og å lese det f.eks hos tannlegen. Jeg kan godt bla i Se og Hør hvis det ligger et foran meg og jeg har tid (orker ikke lese det, til det er både sakene og språket alt for teit), men har som prinsipp at jeg aldri skal bruke en krone på dem.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:00   #4
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

For min del vil jeg si at det er en viss forskjell på å kjøpe bladet og å lese det f.eks hos tannlegen. Jeg kan godt bla i Se og Hør hvis det ligger et foran meg og jeg har tid (orker ikke lese det, til det er både sakene og språket alt for teit), men har som prinsipp at jeg aldri skal bruke en krone på dem.

Akkurat.

Gammel 09-02-07, 21:15   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Jeg er av de slubbertene som kjøper bladet en gang i mellom. Og jeg har to venninner som "ikke ville tatt i Se og Hør med tang engang". Når de er på besøk og finner et blad - så er de ikke til å snakke til den neste timen..... Bladet blir finlest fra perm til perm Er de liksom så mye bedre enn meg som bruker penger på "skiten"?

Jeg kjenner det du skriver veldig godt igjen. Jeg har en venninne som kjøper alle utgaver av Se&Hør og hun legger ikke skjul på det i det hele tatt. Jeg har noen venninner som kjøper det i blant (og der befinner jeg meg selv også - Jeg synes det er kjempeartig at folk tar med bladet når de kommer hit på besøk for eksempel), også har jeg noen venninner som absolutt ikke leser Se&Hør fordi det er den verste smørja som finnes, og som synes at de som kjøper det omtrent må være tilbakestående .....og de som koser seg med bladhaugen og Se&Hør og ikke er å prate til da de får muligheten er nettopp denne siste kategorien.
Jada, jammen sa jeg prinsippfast

600 000 kjøpere hver uke!
Det sier litt om hvor mange som "tjuvleser" også, og i gruppen "tjuvlesere" er nok mange av de som "aldri" leser Se&Hør.

Gammel 09-02-07, 21:48   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kjenner det du skriver veldig godt igjen. Jeg har en venninne som kjøper alle utgaver av Se&Hør og hun legger ikke skjul på det i det hele tatt. Jeg har noen venninner som kjøper det i blant (og der befinner jeg meg selv også - Jeg synes det er kjempeartig at folk tar med bladet når de kommer hit på besøk for eksempel), også har jeg noen venninner som absolutt ikke leser Se&Hør fordi det er den verste smørja som finnes, og som synes at de som kjøper det omtrent må være tilbakestående .....og de som koser seg med bladhaugen og Se&Hør og ikke er å prate til da de får muligheten er nettopp denne siste kategorien.
Jada, jammen sa jeg prinsippfast

600 000 kjøpere hver uke!
Det sier litt om hvor mange som "tjuvleser" også, og i gruppen "tjuvlesere" er nok mange av de som "aldri" leser Se&Hør.

Kan med hånden på hjertet si at Se og Hør er mitt aller siste valg i bunker hos frisør og tannlege. Det er virkelig et blad som interesserer meg null og niks, er flaut dårlig skrevet, og i tillegg har grufull layout og bildebehandling og sykelig dårlig humor. Ja, som du skjønner, jeg HAR sett nok i Se og Hør til å gjøre meg opp en mening. Det tok ikke lang tid.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.