|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en skarp tunge?Du oppfattes nok slik Mim for nettop at du er veldig direkte og til tider svært krass. Jeg synes man kan ta litt høyde for at ikke alle er skrudd sammen likt, og klarer å definere seg selv midt i klikken uten å himle av den grunn.
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en skarp tunge?
Litt enig i den. Mobbet på skolen, sier du? Da er det jo bare å "definere seg midt i klikken." Problem solved. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du en skarp tunge?Til at en stor del av de mest aktive brukerne her inne kjenner hverandre godt, er det imponerende inkluderende, synes jeg.
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: Har du en skarp tunge?Jeg har vært mye utenfor, helst i midtre halvdel av livet,
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Har du en skarp tunge?
Jeg er bare krass når folk er teite, altså.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|