Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Spinoff - merker du matboksene til barna?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-10, 10:36   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?

Gutta mine har hver sine www.navnelapper.no og jeg er flink å merke matbokser, drikkeflasker, støvler, sko, regntøy, dresser og annet løsøre. Jeg er ikke veldig flink å merke tøy og sokker, men prøver med tusj/kulepenn sånn av og til. Strykelapper har jeg kjøpt tidligere, men ble aldri brukt, for jeg gadd ikke rett og slett. Derfor kjøper jeg kun klistrelapper. Ytterjakker merkes med tusj. Guttene arver svært sjelden etter hverandre, det er for mange å mellom dem til slikt og de har hver sine matbokser. Noen matbokser har begges navn på.

Jeg synes dessuten det må være lov å sette ned foten for skokasting i barnehagen, jeg hadde blitt sur om jeg var bhg. ansatt og måtte sortere sko daglig pga. at barna roter det til.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 13:25   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg synes dessuten det må være lov å sette ned foten for skokasting i barnehagen, jeg hadde blitt sur om jeg var bhg. ansatt og måtte sortere sko daglig pga. at barna roter det til.

Man setter jo foten ned, tror du de ansatte står der og ser på og smiler mens barna kaster skoene? Men 2-åringer (og yngre) er ikke alltid like flinke til å ta imot beskjeder, desverre. *stønn* Jeg oppdrar jo min egen gutt så godt jeg kan også, til å ikke rote i sko og lignende, men hører han alltid på meg? Niks.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.