|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff skarp tunge. Tenker du formulering når du skriver her inne?Jeg tenker på hvordan jeg formulerer meg for at poenget skal komme fram, men ikke for å tekkes andre lesere. Jeg er ganske god på å overse egne og andres skriveleifer.
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Spinoff skarp tunge. Tenker du formulering når du skriver her inne?
Altså, ikke tekkes andre lesere? Hvis jeg ikke tror det jeg har å si, er interessant for en eller annen, gidder jeg da ikke skrive det heller? (Jeg sier ikke at det trenger å være mange.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
"Hmm. Er det overhode noen som har lyst til å lese dette? Ikke? Nei, da skal jeg jammen dy meg fra å skrive det også". |
|
|
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinoff skarp tunge. Tenker du formulering når du skriver her inne?Enig med de to damene over meg her.
|
|
|
#5 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skriver ikke for å smiske og jeg tar ikke så mye hensyn til folks følelser at jeg ikke sier det jeg mener. Det er alltids noen som kan komme til å reagere, da får de heller gjøre det. Om noen finner formuleringene mine provoserende, så gjør de det. Hvis jeg skal la være å si hva jeg mener fordi noen kanskje ikke liker det kan jeg ikke si noe. Jeg synes det er viktigere å si og skrive det jeg mener enn det andre vil høre.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|