|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Søt og rar
|
Sv: Helsetopp jukset med CVHvis det er sant at mannen ikke visste noe, støtter jeg ham fullt i å være skuffet og sjokkert. Og da hjelper det lite at de er gift og liksom skal være der for hverandre gjennom tykt og tynt. Det blir på samme planet som utroskap for min del. Men hvis han velger å uttale seg i media, vil jeg tro at dette er en såpass alvorlig sak for ham at de ikke kan fortsette å leve sammen.
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Helsetopp jukset med CV
Hvorfor tror du det? Jeg tror for egen del at dersom jeg hadde stått i noe sånt så kunne jeg godt ha følt et behov for å få frem at jeg ikke visste, men at det nødvendigvis ikke hadde betydd at jeg hadde forlatt partneren min.
|
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Helsetopp jukset med CV
Enig med deg, Irma og SF. Det er også viktig for Storrtinget og Allmennheten at han uttaler seg, slik at man ikke blir gående og tvile på at sikkerheten til de folkevalgte ikke blir godt nok ivaretatt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|