Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-10, 12:53   #881
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Tussilago, den var flott!

Mira, den selgast hos Tante Bruun i Ålesund. Dei sende til heile landet.

Gammel 22-07-10, 14:11   #882
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig jakke, Tussilago.

Gammel 22-07-10, 14:27   #883
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Ja - var litt usikker om det bl litt mye farger... men når det er 70% så går det an da vettu.

Gammel 22-07-10, 14:55   #884
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Ja - var litt usikker om det bl litt mye farger... men når det er 70% så går det an da vettu.

Aiai. Har dette stedet nettbutikk tro..?

Gammel 22-07-10, 19:22   #885
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Nei desverre. Det hang igjen kun en kåpe i str. 44 i går. De har også en del annet Desigual på salg, både 50% og kjoler/topper til 199,- . Er vel få på Stjørdal som handler dette merket, så da blir det masse på salg. Passer meg utmerket .

Gammel 22-07-10, 21:23   #886
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Fra Odd Mollys nye kolleksjon:

åh!!! Hvor?!??! Hva heter modellene? Hvordan er de i str og stoff?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 21:26   #887
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet om en butikk i Oslo som har masssse!
Den ligger i Youngsgate og heter Jupiter.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 21:35   #888
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Tusen takk for tips Joika!

Hvor kjøper du OM-klærne dine Muad'Dib?

Gammel 22-07-10, 21:38   #889
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg haremsbukse i jeansstoff fra HM til kr 399. Går ann det, når det ikke koster mer. Spent på om jeg kommer til å bruke de mye. Behagelige er de i allefall!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 21:39   #890
Joika
Pauset

Standard

Tusen takk for tips Joika!

Hvor kjøper du OM-klærne dine Muad'Dib?

De har til og med salg i disse dager. Jeg har kjøpt to kjoler der.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 21:45   #891
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

åh!!! Hvor?!??! Hva heter modellene? Hvordan er de i str og stoff?

http://fittsandcompany.com hvor jeg får 20% fastkunderabatt på pre-order. . Fikk dem til å sende til min kusine i USA, som jeg skal treffe når vi skal til Nederland/Belgia medio august.

Min erfaring er, at OM er rimelig konsekvent i str. innenfor de forskjellige plagg-typer, så jeg har satset ut ifra det. Ellers blir det Markedsplass her... Prisforskjellen med norske RL butikker blir så stor at det er verdt satsingen.

388 Mah-jong velour hoodie in Cabaret - bestillte denne i str. 3 for å få nok plass til puppene. Har 2 lignende OM velour jakker fra før, og har brukt disse veldig mye. Passer fint til min slags jobb (undervisning/forskning).

465 Merino dress dark grey - bestillte denne i str. 2. Kjøpte en OM Merino kjole i str. 3 fra dansk nettbutikk ifjor (på salg og den siste), og den ble for stor. Stoffet i OM merino plagg er absolutt himmelsk ! Delikat og kløfritt, mye bedre enn deres lammeull-plaggene.

og faktisk også

457 Plath strap dress lite blue i str. 3. Skal bruke denne som underkjole.

Gammel 22-07-10, 21:48   #892
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Pass på med suiteheart minidress, for øvrigt. Den er veldig liten i str. - til og med str. 4 ble for stram over bysten på meg (prøvd den i RL butikk). Veldig synd, for den er veldig fin.

Gammel 22-07-10, 22:00   #893
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sist redigert av Canisa : 22-07-10 kl 22:59.
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 22:24   #894
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fine kjoler, Canisa! Trøsteshopper du også i dette begredelige været? Jeg gjorde det i dag igjen ... Nydelig sommerkjole med skjerf fra TiMo, (Kreta henger der framme som ei gulrot!) svart strikkekjole fra TiMo, olabukse fra H&M og en hvit florlett topp fra Noa Noa.

Kanskje vi snart skal kle oss opp for et glass vin? (Utepils virker litt sciense fiction-aktig just nu.)

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 22:27   #895
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Lekre kjoler, Canisa !

Velourkjolen (Fonda dress) har jeg i Almost Black. Har brukt den masse !

Gammel 22-07-10, 22:58   #896
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hva annet kan man gjøre, Vimjer ...
Vi kjører til Lofoten på lørdag, skal i bryllup der neste helg. En øl (eller flere) høres hyggelig ut. Jeg kan melde deg når jeg er hjemme igjen. Når drar dere nedover til Kreta igjen?

Gammel 22-07-10, 23:05   #897
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hva annet kan man gjøre, Vimjer ...
Vi kjører til Lofoten på lørdag, skal i bryllup der neste helg. En øl (eller flere) høres hyggelig ut. Jeg kan melde deg når jeg er hjemme igjen. Når drar dere nedover til Kreta igjen?

V reiser 14.8.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 23:08   #898
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Jeg trenger den Odd Molly Fonda kjolen altså.

Gammel 22-07-10, 23:08   #899
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Da melder jeg deg når vi kommer hjem, så tar vi en trøste-øl/vin sammen.

Gammel 22-07-10, 23:09   #900
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Jeg trenger den Odd Molly Fonda kjolen altså.

Det var det jeg også gjorde. Det er godt mulig jeg trenger en i den lillafargen som kommer nå også.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.