|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Matindustri og næringsmidler...Jeg er opptatt av gode råvarer, smak og mat laget fra bunn, men kunne nok også tjent på å være mer prisbevisst.
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matindustri og næringsmidler...
Samme her. Vi har levd på én lønning i noen år nå og har dermed vært pinlig prisbevisste. Jeg kjøper feks. alltid First Price kyllingfiletene, både fordi de smaker det samme som annen god kyllingfilet og fordi de er billige. Kjøttdeig kjøpes stort sett på Rema, Nordfjord sin, men den smaker ikke annerledes enn Gilde eller annen kjøttdeig synes jeg. Jeg synes rent kjøtt ofte er dyrt her.
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matindustri og næringsmidler...
Jeg tror ikke det kan sies bedre enn dette. Jeg har svart belte i matshopping, kjøper gode råvarer uansett, og en god del økologisk, og bryr meg lite om prislappen. Jeg handler glatt for en tusenlapp i uka når det bare er jeg og lillefrøkna, også. Dette beløpet inneholder selvsagt ting som perletomater, jordbær og druer. Jeg kjøper lokalprodusert der det går, men burde vært flinkere til å utnytte for eksempel bondens marked. Men å dra til sentrum på lørdagsmorgenen er ikke prioritert.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 26-07-10 kl 23:06. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|