Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 21:09   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Har du salt i klippfisken? Den er jo så salt fra før.

Her er vi elskere av Bacalao men bruker ikke margarin. Kun god olivenolje og vi bruker chilli og grønn pepper oppi. Og en dæsj kayennepepper. Masse løk mellom lagene må det være. De fleste Bacalo tilhengerene har sin egen hemmelige oppskrift.

I dag blir det forresten reker, tzatsiki, salat og hvitvin.

Min bacalao er den beste, men blir kun delt med de som kommer hit.

Gammel 10-02-07, 21:13   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

No way. Min er den beste.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 10-02-07, 21:39   #3
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Grandiosa *bombe*

Gammel 11-02-07, 19:15   #4
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

vi var ute og spiste idag, jeg spiste en "black and white" Kjempegodt

Gammel 10-02-07, 22:19   #5
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Der tar du fullstendig feil for det er min som er den aller beste så det så

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 11-02-07, 00:11   #6
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jenter, må dere ikke krangle sånn: -Innviter meg gjerne på bacalao middag så skal jeg avgjøre hvem som er best. Elsker nemlig skikkelige gode bacalao'er.

Vi hadde hjemmelagd pizza idag...

Gammel 11-02-07, 00:41   #7
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Jenter, må dere ikke krangle sånn: -Innviter meg gjerne på bacalao middag så skal jeg avgjøre hvem som er best. Elsker nemlig skikkelige gode bacalao'er.

Vi hadde hjemmelagd pizza idag...

Det er greit det. Bare kom det.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 11-02-07, 00:50   #8
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Taco ...
Vi har hanglet en uke, så det var godt med noe som smakte noe. Har tatt opp hvalkjøtt til i morgen, men jeg vet ikke helt hva det skal bli av det. Det beste er å marinere det og grille det, men grillsesongen er laaaaangt unna. Mulig jeg baker noen poteter og woker noen grønnsaker til.

Gammel 11-02-07, 18:26   #9
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

I dag var det kalkun med grønnsaker.

Garbella er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.