Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Fonter/skrift/farge

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 14:33   #7
Stekira
Passiv

Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja, jeg endret til rosa.

Altså, de kaller det uskrevne forumregler. Det at de er uskrevne betyr jo egentlig at det ikke er noen regel, men mange her syntes det er teit om man gjør det da. Men jeg ville ikke tatt det så veldig til meg om jeg var deg. Jeg syntes det er verre at man er så uhøflige her inne at man "slakter" nye for noe så lite som feil font.

Jeg ville gitt beng om jeg var deg. Kan godt slå oss sammen og starte en irriterende motstangsbevegelse, og lage alt vi skriver i en annen font enn røkla for min del. Om jeg får færre lesere, so be it. Det sier jo mer om folk her enn hva jeg skriver.

Hehe.. jeg måtte flire litt nå.. Jeg har forstått at hvis man ikke vil bli sett ned på eller bli sett på som annerledes så må man holde seg til "normal font" her inne. Jeg bare forstod ikke hvorfor jeg ikke kunne lage en litt annen font uten at folk ikke ville lese innleggene mine. Men jeg har jo fått klar beskjed her nå da og det var jo det jeg ville ha. Jeg tør ikke engang si hva jeg syns om det for jeg har fått litt for mye negativ tilbakemelding. Ja fikk ikke slakt for fonten men fikk 1 høflig og 4 slakt for den fete skriften etter jeg hadde skrevet 5 innlegg her inne. Fikk litt bakoversveis ja. Kunne ikke helt se problemet jeg da. Men etter å ha lest de innleggene folk skriver her så ser jeg jo at enten er du inne eller så er du ute. Hold deg til de uskrevne reglene så er du safe. Og det har jeg tenkt å gjøre. Er for gammel til å gå mot strømmen. Gidder ikke.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.