|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du for/mot retten til selvbestemt abort? | |||
| For |
|
50 | 35,21% |
| Mot uansett |
|
11 | 7,75% |
| For hvis man søker en nemnd som vurderer den enkelte |
|
5 | 3,52% |
| For så lenge det blir utført innen uke 12 |
|
65 | 45,77% |
| For så lenge det blir utført innen uke 9 |
|
11 | 7,75% |
| Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Abort
Spør du meg?
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
I en optimal verden burde jo holdningskampanjer funke, men det vet vi jo alle at de ikke nødvendigvis gjør. Noen gjør alt som står i sin makt for å ikke bli gravide (ja, utenom å være avholds da), men de blir gravide likevel. Jeg vet ikke hvordan jeg, og det er ikke det jeg fikk spørsmål om - jeg har aldri kommet til å tatt abort selv, men jeg synes at fortsatt at det er bedre at legestanden tar seg av aborten enn "trollkjerringer" med diverse lumske metoder. (For selv om vi vet bedre, kan desperasjon drive mennesker til det utroligste)
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
(Min utheving)
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Hun sier vel at hun er for dagens abortlov, og dermed ikke mener at det trenger være forhåndgodkjente grunner som ligger bak valget. Ikke for at man skal få lov til å ta abort, i alle fall. At man personlig kan mene at andres grunn er for dårlig, er en annen sak.
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|