Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-10, 21:53   #1
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Har ingen Liberty Bell samling.
Noen som har den brune fjæra?

Gammel 08-08-10, 22:00   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg får ikke tak i en eneste pute. Hvordan fikk dere tak i dem? Har jo bygget ørten inn jo..

Gammel 08-08-10, 22:00   #3
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Har ingen Liberty Bell samling.
Noen som har den brune fjæra?

Jeg har ikke Liberty Bell-samlingen, men jeg har den brune fjæra. Den fikk jeg på "Dagens bonus" her om dagen

Gammel 08-08-10, 22:12   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Hvor høyt opp er dere i level egentlig?
kan ikke dere som er høyt hjelpe oss som ikke er så høyt, sånn bittelitt liksom.
Her om dagen kjedet jeg livet av meg og kuttet ned totalt all skaug jeg hadde. Dagen derpå får jeg i oppdrag å skremme vekk en haug med bjørner.

Kunne vi ikke hatt en tipstråd eller noe, så vi langt nede kan få litt hjelp?
:storforlangende:

Gammel 08-08-10, 22:19   #5
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

http://raptor.cestiny.cz/misc/FrontierVilleQuests.html

her står alle oppdragene etterhvert som de kommer.

Gammel 08-08-10, 22:20   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

http://raptor.cestiny.cz/misc/FrontierVilleQuests.html

her står alle oppdragene etterhvert som de kommer.

Takk, takk, takk.

Gammel 08-08-10, 22:21   #7
Kate

Kate sin avatar

Standard

Og forresten, når kommer læreren? Holder på med peanøttoppdraget, har gjort unna skoleoppdraget, men har ikke sett snurten av læreren.

Gammel 08-08-10, 22:28   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Og forresten, når kommer læreren? Holder på med peanøttoppdraget, har gjort unna skoleoppdraget, men har ikke sett snurten av læreren.

Man ser ikke læreren, men hun er liksom der når skolen åpner for lekser og sånt.

Gammel 10-08-10, 14:00   #9
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Fy søren så vanskelig å få ullhansker. Ha 3 par og mangeler fortsatt 3 par. Tusen takk for det paret du sendte, miromurr.

Trenger man seks par?
Jaja, jeg har fremdeles fire par igjen, og har ikke fått oppdraget ennå, så jeg stresser ikke med det.

Gammel 10-08-10, 14:11   #10
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har noen par med ullhansker, om noen skulle trenge det! For meg var det vanskeligst å få ullfrakken.

Gammel 10-08-10, 21:37   #11
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Trenger man seks par?
Jaja, jeg har fremdeles fire par igjen, og har ikke fått oppdraget ennå, så jeg stresser ikke med det.

Kan sikert sende i retur når du kommer dit.

Nå venter og venter jeg på at villblomstene skal vokse igjen....

morgana er ikke aktiv  
Gammel 08-08-10, 22:29   #12
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Hvor høyt opp er dere i level egentlig?
kan ikke dere som er høyt hjelpe oss som ikke er så høyt, sånn bittelitt liksom.
Her om dagen kjedet jeg livet av meg og kuttet ned totalt all skaug jeg hadde. Dagen derpå får jeg i oppdrag å skremme vekk en haug med bjørner.

Kunne vi ikke hatt en tipstråd eller noe, så vi langt nede kan få litt hjelp?
:storforlangende:

Jeg har skrevet endel i denne tråden da, med tips og forklaringer på litt forskjellig. Men det er kanskje litt kjedelig å skrive det samme igjen og igjen. Kanskje det hjelper å skumlese litt bakover i tråden.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.